Skarga do Prezydent miasta Poznań na celowe utrudnianie komunikacji pieszej

Skarga do Prezydent miasta Poznań 

Wezwanie przedsądowe

Szanowni Państwo,
Wybrałem się do Tarnowa Podgórnego. Na ulicy Wichrowej po stronie miasta Poznań brak było chodnika. Miałem wrażenie że celowo nie zrobiono chodnika. 

Jak sądzę jest to przestępostwem przeciwko wolności wyboru środka transportu. Jak sądzę, zmusza to do posiadania samochodu osobowego. Jadąc na hulajnodze wyczynowej, musiałem się poruszać drogą dla samochodów. Naraził Pan moje zdrowie na szwank- jechanie drogą dla samochodów nie jest bezpieczne.

Jest to wezwanie przedsądowe. Wzywam do przeglądu infrastruktury i uzupełnienia ubytków w infrastrukturze dla osób niezmotoryzowanych. Jeśli na terenie miasta w terminie po 30 dniach od dzisiejszej daty natrafię na kolejny taki przypadek, pozwę Pana do sądu za celowe, popełnione z premedytacją- utrudnianie komunikacji pieszej, niezmotoryzowanej. Został Pan niniejszym poinformowany. 

Nota bene:
Jadąc z owego Tarnowa Podg. w stronę Poznania miałem wrażenie przejeżdżania przez kraj IV świata. Estetyka Państwa przedmieść miasta przypomina najbiedniejsze kraje Ameryki Łacińskiej. Powinni Państwo coś zrobić z zalewem bezładnych tablic reklamowych.
Pozdrawiam
-- 

p.s. na pętli tramwajowej Ogrody brak było ozaczeń kierunku do platform peronowych, przesiadając zgubiłem się, generalnie miasto nie jest przystosowane do podróży osób spoza miasta transportem zbiorowym


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze